Veelgestelde vragen

icon

Contact met WensenAmbulance Loterij

Stuur een E mail met je vraag naar loterij@wensenambulance.nl

Wat is mijn lotnummer?

Je lotnummer ontvang je automatisch per E mail nadat je via IDEAL een aantal loten hebt besteld. Speel je automatisch elke trekking mee? Dan ontvang je aan het begin van elk kwartaal automatisch per E mail je nieuwe unieke lotnummer(s) voor het betreffende kwartaal.

Wanneer is de trekking?

De trekkingen zijn op de volgende data:

  • 31 maart2024
  • 30 juni 2024
  • 30 september 2024
  • 31 december 2024

Hoe weet ik of ik heb gewonnen?

Winnaars krijgen per e-mail persoonlijk bericht over hun prijs. Je kunt ook checken of je hebt gewonnen op loterij uitslag

Hoe krijg ik mijn prijs?

Je hebt gewonnen, gefeliciteerd! Je ontvangt je prijs altijd binnen 4 weken na de trekking. Een eerste bericht met informatie over je prijs krijg je binnen een week per mail.

Wanneer wordt mijn bijdrage afgeschreven van mijn rekening?

Speel je automatisch met elke trekking mee? Dan schrijven we in januari, april, juli en oktober jouw bijdrage af van je rekening.

Op mijn bankafschrift zie ik een onbekend bankrekeningnummer staan. Klopt dat wel?

Je ziet Mollie of stig Mollie Pyaments op je bankafschrift staan. Dat is de provider die de betalingen ten behoeve van stichting WensenAmbulance Noord-Holland regelt.

Hoe kan ik mijn deelname aan de WensenAmbulance Loterij opzeggen?

Ook al speel je automatisch elke trekking mee, je zit nergens aan vast. Je kunt op elk moment jouw steun stoppen. Onderaan de homepage zie je staan “mijn account’. Jouw account wordt automatisch aangemaakt als je automatisch deelneemt. Je kun hier inloggen en heel eenvoudig je deelname opzeggen. Komt je er niet uit ? Stuur even een mailtje aan loterij@wensenambulance.nl en we helpen je verder.

We schrijven geen bedragen meer van je rekening vanaf het moment dat jouw deelname is geannuleerd.